Om kvinnor och män (det djupaste jag skrivit)



Vad gick egentligen fel med det kvinnliga könet?

Överväger starkt att gå över till den mörka sidan.

Synd bara att killar är så attraktiva..........











Om man kunde sätta denna mannen i en guldram skulle jag göra det.

Här är dock jag som bög. Fint va?







Fina presenten

Igår var jag på födelsedagskalas hos Linnea. Hon är en fin man. Sen drog vi till Ajo och dansade. Här kommer en och annan bild!



Av mig fick hon ett ihopklistrat Marlboropaket med massa fint ritade cigaretter och så vackra män på såklart.


Alla var fina och lyckliga. Såklart.

Fipp och lilla fina Linnea som fyllde 13 år. Äntligen! 

Sen dansade vi. Kan bara tillägga att Sofia egentligen är söt...

Lite mobbade bara. 


Tack hej.





C'est très très chaud.




'











Det gör mig glad.



Har precis kollat igenom typ alla bilder på mig på Facebook. Alltså jag blir ändå glad. Hur lyckas jag?

Snart blir det pepparkaksmys hos kusinen. Det gillas stark även om jag är så totalt utbränd att jag går runt som en zombie med stängda ögon. Ärligt talat, jag kan knappt öppna dem. Men så går det väl när man kommer hem klockan halv fem på morgonen och skiter i att borsta tänderna...

Glad första advent i alla fall. Jag gå lite i sömnen nu tror jag.

Sjukt nöjd tjej... One tree hill är typ mitt liv nu.


Och Edith Piaf såklart.







Kan det vara så svårt att förstå?



Kul kväll igår allt som allt även om man kvävdes inne i lokalen och man gick runt som en uteliggare med sina femhundrasjuttioelva saker bärandes med sig. Och även om mersmaken var som en sockertopp fanns det dock beska eftersmaker.
Varför fattar inte vissa människor var gränsen går? Måste de fortsätta tills man är nära att strypa dom? Om man inte vet hela historien kanske det inte heller är okej att skoja om det. Men visst, vill man ha kul på sina "vänners" bekostnad så absolut. Jag står inte i vägen. Det är ju skitsamma hur jag känner sålänge det är en skitsak för dom...
Nog om det. Tillbaka till plugget.










Miss World
















Inspirationen. Nu ska jag kila iväg på förfest snart!


Puss!





Fullt schema



Inte mycket tid idag till något känner jag. Så det får bli lite inlägg i farten nu. Några slumpmässiga bilder och ett hej. 

Hej!



















>Pepparkaka också



hej...

Jag pratar i telefon med Lissy.
Dryg tjej.
Idag har jag varit på Nova med Linnea och busat.
Det var typ bara en timme men jag lyckades slå till på en väska på Topshop och en Acne-liknande röd klänning från Bikbok faktiskt.

Jag visar. :)

Min Miss World outfit som jag ska ha på maskeraden imorgon. Fast ska dock inte ha svarta strumps på mig...



Min nya väska.

Lissys jacka får också vara med på ett hörn, även om den bara är lånad.




Chicks with dicks



















Utvecklingssamtal



Japp, påväg till skolan för utvecklingssamtal. Blandade känslor men jag ligger ju inte i riskzonen i alla fall. Man har ju lite innanför skallbenet!

Sen ska jag förmodligen shoppa på H&M för 400 kr bara för att få lämna in min rabattcheck. Får väl samla ihop ett och annat.

Puss så länge!


Bara sjukt fint helt enkelt.

Finaste hårfärgen någonsin.

Snyggaste jackan någonsin!





Sjukt fint!



Fick mentalt samanbrott?
Svar: Ja.

Men dagen har ändå varit fett fin. Nu är jag riktigt trött i huvudet och behöver en macka till.

För precis två veckor sedan hade jag precis kommit hem från Paris. Jag vill tillbaka nu.




Ni får en fin bild på mid och Philip och lite Oskar. Frågan är varför jag alltid hamnar på bilder med ett finger i en mun...






Hos Lissy!



Är hos Lissy och busar nu. Ska få röra vid en häst för första gången på en väldigt väldigt lång tid. Kommer förmodligen få ett mentalt sammanbrott. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt.
Har i alla fall fått låna en sjukt snygg ridjacka av Lissy som jag typ är kär i nu. Sjukt nöjd tjej, som Lissy själv skulle sagt.

Dagens bästa lapp upphittades i aulan idag under EU-föreläsning. På den stod det: DET FINNS EN PENIS I TAKET. ENJOY!
Blev sjukt glad när jag hittade den och ännu gladare när jag kollade upp i taket.

vi ses.









 


Mannen i mitt liv.



Facebook 22.08:





Gråter nu.




Autumn, I miss you the most.












viktig information

Bara så alla vet så tycker jag att min kompis Elisabeth Christerson är bäst i världen! hon är snygg, trevlig, jäääääättterolig, underbar, fin och ja...helt enkelt BÄÄÄÄST

Victoria has a tiny little secret.

















Lårhöga stövlar, fantastiska undies. HOLY SACHA!




THIS WILL KILL THAT








Krisatomic är ju helt jävla fantastisk. Han är typ jag. 






Fint som snus.






Bjuder lite på mig själv idag. Ser ut som en julaftonsfödd bebis med kolik.






I like what you're wearing














Pros and Cons


+


Jag har träffat nästan alla människor jag tycker om idag och fått en liten pratstund med dom.
Det är Desperate Housewives snart.
Köpt fin BH/mini korsett.
Lucas Scott är snygg.
Kaffe är gott.

_


Min cyckel är i sönder och jag missar bussen brutalt mycket.
Mina (dyra) Macarons är krossade.
Jag har mensvärk.
Jag har haft prov i fem timmar, sen fick jag avbryta för jag kunde inte se vad det stod på pappret.
Jag är ensam och lever i celibat.
Jag vill ha en annan flickas man.
Jag saknar Filippa.
Min mamma hämtar mig inte på Malmborgs.
Jag ljuger och säger att jag mår toppen. Jag mår inte toppen för jag har prestationsångest.





Bilder från Paris



Okej, har äntligen laddat över bilderna från Päris på min ordinateur. Fast ce soir får ni bara bilder på moi och vad jag hade på mig. Très enjoyable.








Om ni vill veta VAD jag har på mig kan ni antingen kolla på bilderna eller fråga mig...
Bisous!







Blä på riktigt



Är sjukt äcklad just nu, fan ta Facebook.
Plus att jag har 45 min kvar till jag kan kolla nästa One tree hill.
Och man kan finna fem fel på min cykel som ogiltigförklarar den som fordon.







...


Alla vägar har sitt pris



Någonting att fundera över en Söndag som denna...



Ja där fanns alkohol och nikotin
(och amfetamin och nitroglycerin och gelatin och heroin och limousine och kokain och nils farin och violin och medecin och ren bensin)
Och inget var förbjudet enligt dom
Och några slog varandra och rökte hasch
Och några söp sin lever till en gulash
Ja, dom festade till blodet lyste rött
Men vad gör de när faktiskt alla redan dött?!





KIRRAT


NU ÄR DET KLART! DET ÄR MITT MITT MITT NU! Vad är det för vecka nu???
Dags att börja räkna ner!!! Hohohoooo!







Lite lack



Hej. Jag är lite arg eftersom det inte går att beställa från nätet på H&Ms hemsida. Jag vill ha halsbandet och jag vill ha det nu! Sålänge kan vi kolla på fina bilder som handlar om kärlek. Det gillar jag. 






















Myser ja

Sitter på balkongen med Lissy och lyssnar på Regina Spektor. Kan det bli finare?









Dagens analys



Har funderat hela dagen men kan verkligen inte klura ut om mina bröst har blivit större eller om de bara är svullna. De har liksom börjat trycka sig uppåt och närmare varandra men är på samma gång väldigt ömma. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta fenomen...
Jag får väl göra som FN brukar göra - Vänta och se.







Blood Panic










'







FIKA FÖRALLTID



Hej har precis fikat. Ligger utsläng på sängen som en gammal kofta och ska iväg och fika igen om typ.. 10 min. Det är ruskigt kallt ute och jag är hungrig. Men jag trivs rätt bra ändå. Puss.







Tu me manques



Just nu vill jag sitta på en uteservering en solig vårdag i Paris och röka efter en vild shoppingtur med Elisabeth. Det är PRECIS vad jag vill göra just nu. 




Paris, tu me manques. 


Dans Paris



tagentborden âr helt sjuka hâr: orkar inte nej:
sitter i excutive lounge och myser: har typ âtit sju coissanter!!!
aker hem om nagon timme: har inte shoppat nagonting typ:
vi ses snart:

vill inte aka hem:






PARIS!



Pepp pepp pepp pepp, åker iväg med planet om ungefär 5 timmar!!!! Har verkligen råjobbat med mammas album men det går åt h.e.l.v.e.t.e. Kommer inte hinna till Söndag när hon fyller år, när vi är i Paris kommer vi ju vara tillsammans typ hela tiden. Blä på det.
Det ska bli så jävla underbar att åka iväg. Känslan när planet precis lyfter är obeskrivlig. Man ska bort. Blä för Sverige när det är den här årstiden, den heter höstvinter btw. Fy för den.
Jag ska shoppa sönder mig och spana på miljarders triljoners snygga fransmän och dö av lycka kontinuerligt.
Och tänk, jag kommer vara nära SACHA HILTON! Baby, kom och håll om mig.
Ska sova nu. 3 timmar. Jag är helt speedad. Har säkert glömt hälften. Men det struntar jag i för JAG SKA TILL PARIS NU!
Kanske kanske kan blogga lite i Pärissirap. Utlovar ingenting. Gör ej uppror. Kasta ej ut katten genom fönstret!


Bisous et à Lundi!


Han finns ju också i Paris. Finisen nr 2. 











( Nej, glöm att ni får en bild på Sacha idag också, perversa sneaks! )

(PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS)







Paris, je t'aime.






Paris, je t'aime är smått magisk och totalt trollbindande.
Den består av små berättelser som utspelar sig i olika delar av Paris. Berättelserna handlar om kärlek, sorg, märkliga möten och franska dialoger.
Det fina är att historierna är regisserade av olika kända regissörer. Den finaste är den med den blinda killen. Han är fin som få.
Den måste ses, tycker jag. 


























Beskt



Okej jag vet att jag bara bloggar för att jag vill undvika att plugga men det ger migfaktiskt inte så jättedåligt samvete.
Mitt liv i skrivande stund:

  • Mamma är glad idag. Vi peppar inför Paris.
  • Försöker få ihop ett fotoalbum som mamma ska få i födelsedagspresent. Går åt skogen. HIDE THE EVIDENCE, tänker jag jätte panikslaget i min hjärna varje gång mamma rör sig. Panikattack varannan minut.
  • Kokar te till min snälla, illa fransktalande mamma.
  • Ska kolla fransk film med mamma om en stund. Paris, je t'aime. Återkommer angående den, ja. PEPP PEPP PEPP.
  • Det ända som inte handlar om min mamma just nu är mina abstinensbesvär och Sacha Hilton.
  • Ja, Sacha Hilton har uppdaterat sin blogg med bilder på SIG SJÄLV. Mitt hjärta slår tusendubbelt så snabbt och ja, jag svettas lite. Den mannen. Om han bara visste att snart är vi bara några andetag ifrån varandra. Han har skrivit tydligt på sin blogg att man inte får ta bilder från hans blogg, men jag gör det ändån och hoppas hoppas hoppas att han ska bli arg på mig och söka upp mig för att döda mig.
  • Filosoferade precis fram att ända sättet att få män som inte kan sluta prata att faktiskt sluta prata är att kyssa dom. Finns dessvärre ingen annan utväg.
  • Måste börja använda min hjärna till nyttigare tänkande.










Jimmy Choo, beware!









Tror jag ska anställa någon som kan stå i kö till mig i år. Jag ska absolut ha ett par skor (MINST). Halsbandet är outstanding! 




Behave youself.















Elin likes this.





I die. I die. I die. 

Planerar inför Paris på fredag!
Pluggar? Nä.
(fyra prov, en inlämning, tre dagar)
Önska mig lycka till.





Dans Paris



Har precis sett klart Dans Paris, en fransk film som handlar om en deprimerad bror och människor som röker och män som hoppar i Seine klockan fyra på morgonen i någon annans kläder.
Den var konstig men jag tyckte om den ändå, sån är jag. Dom pratar ju så vackert också.





Vill också sjunga i telefonen nu. Låten handlar om att man borde skiljas innan man blir sårad och äcklad av den andra personen, men att man inte vill ge sig av. 










MOBBAD



Sjukt mobbad ehehe.
Kommer inte ens ihåg vem min loverboy är.
Fan,

Ångest, panik och lite lite galenskaper.



Min helg:






Halloween festen i Fredags. Alla var så fina.

Försöker psyka mig själv. Lyckas måttligt. Jag har varit helt asocial i två dagar eftersom jag har så sjukt mycket att göra. www.villdö.nu






RSS 2.0