Woups



Ojoj, jag som skulle vara så duktig och blogga varje dag! Fast så går det kanske när man är en riktig sonk. Sitter nämligen i morgonrock med kaffefläck på och kollar på Project Runway utan att egentligen kolla. Ööööh.
För övrigt kom Jonna och jag på den briljanta idén att ha dagistofs i skolan idag. Man får göra så, okej? Folk snubblade för dom kollade så mycket. Kul var det.


Här är lite Jonna:




Senaste nytt



Hej igen, här får ni något fint.

(känsliga tittare varnas)









hej snarkel :)))

hhihiihhihihiihhhihihhihi lololololl
förlåt, inte sååååå!!!
hejhej linnea är här och säger HEJ!!!! :)

Ett skamligt inlägg

Hej.

Alltså... skamligt är det väl inte. Men lite slokörad är ju när man inte bloggat på typ 8 veckor. Konstigt nog känns den här bloggen som en person, en person jag har lagt på hyllan, och sånt gör man ju inte med kompisar. Så lite slokörad är jag allt. Förlåt bloggen. Krya på dig. 


Till skillnad från mina andra kompisar kan jag ju faktiskt göra något åt min vän Bloggens hälsa. Men jag lovar ingenting. Just nu känns det viktigare att inte på ett enda rackars VG till i skolan, hålla sig i schack på helgerna och inte kolla på Grey's Anatomy alla dygnets timmar.



Lite fina bilder är också nödvändigt efter detta ide. Eller hur Bloggen?

















RSS 2.0