Ett skamligt inlägg

Hej.

Alltså... skamligt är det väl inte. Men lite slokörad är ju när man inte bloggat på typ 8 veckor. Konstigt nog känns den här bloggen som en person, en person jag har lagt på hyllan, och sånt gör man ju inte med kompisar. Så lite slokörad är jag allt. Förlåt bloggen. Krya på dig. 


Till skillnad från mina andra kompisar kan jag ju faktiskt göra något åt min vän Bloggens hälsa. Men jag lovar ingenting. Just nu känns det viktigare att inte på ett enda rackars VG till i skolan, hålla sig i schack på helgerna och inte kolla på Grey's Anatomy alla dygnets timmar.



Lite fina bilder är också nödvändigt efter detta ide. Eller hur Bloggen?

















Kommentarer
Postat av: peng!!!

Ä.N.T.L.I.G.E.N.!!!! :D:D:D

2010-10-25 @ 23:12:07
Postat av: svar

jvax

2010-10-26 @ 18:42:50
Postat av: svar

hejhej linnea!!!!!!!! nananana every day like my eyeball's stuck on replayyyyyyyyyy

2010-10-26 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0