Domedagen


Hej! Sitter och jobbar om det här:



En cp-sekt. Gud vad kul att Alf-jäveln inte låter någon ha stödord heller så man måste lära sig allt by heart! Bra att jag gör den kvällen innan så jag kan memorera allt också. Way to go!
Hejdå. 



Time to pretend








Bödahh



Hej hej bloggenh!h

Idagh harh jagh kollath påh bödaahh campinghh!!!!!! Its was hilarious!
Jag och Linnelo pratar precis som dom! 

Idag har jag också kollat på ett par silverbyxor. Dom var fula. Vill inte ha dom för allt i världen.
Idag får ingen ta bilder på mig för jag ser ut som 45 plus och oskuld. Nej nej nej nej nej. 


(ÄLSKARRRR FREDAGAARRRRH) 








Kora bîl



Hej! Ska köra nu. I snön. Önska mig lycka till med livet alltså!
Ses!


Dagens oufit:






Math sucks



Hej! Matberoendet fortsätter. Men det är lugnt, jag lever i förnekelse och underskattande. Hoppas allt är bra med er. Vill egentligen bara informera om att matte kan dra dit pepparn växer och att lussebullar är gott!


C yaaaaaah








Lite ditt och datt






Hej! Har ätit sååå mycket idag att jag funderar på att anmäla mig till Biggest Loser. Har ett matberoende, you know. Men om så inte blir fallet så kommer jag ändå tröstäta mig till extrem övervikt för att jag inte klarar den här förbannade körkortsteorin. (Okej, nu klagar jag bara men vill bara skrika just nu).
Är typ så sugen på män att jag spanar in alla, och då menar jag ALLA, män som finns i min omgivning. Rätt så frustrerande då jag inte är så bra på att vara diskret.
Hejdå sålänge!
ps. GRATTIS PENG PÅ FÖDELSEDAGEN!!! ♥ ds.



Som det kan gå.







Off to Sthlm.


Hejhej. Hejdå. Nu drar jag till Stockholm över helgen! 








I love Lanvin!








Just my luck



Godkväll! 

Uppdatering: (sooo exciting...)

Idag har jag skrivit affärsplan, räknar matte och spelat Bonniers. Ikväll ska jag till Myntha (typ lunds ända "uteställe", vad hände?) med Jonna och Emma. Jag kom på en toppenidé sådär i solnedgången och lockade håret (!) som en galning. När jag var klar började det regna. Vafan Gud, Ta dig samman!
Kul blir det i alla fall. Förutom mitt smärre ryggskott är jag på festfestfesthumör.
GÖKA, LÖKA, RÖKA! (typ...)
Hejdå, ha en bra lillördag eller vad det nu är för dag.














Watch out!



Hej hej, hemskt mycket hej!
Idag är det en bra dag för idag av alla dagar ska jag på SPA! Hehehehe, stor mängd lycka i själen!
Hoppas allt är bra med er!
Jag har nytt läppstift och nu drar jag!
See you all soon1!!one





RSS 2.0