Smoking a lot of cigarettes lately.











Si Si Si



Hej.
Jag hoppas Kirre startar en blogg om mig.
Så länge har jag och linnea fest på facebook!
Hon är king.
Godnatt! 





Puss. ♥

Man skadar inte om man älskar.



Hej!
Jag tycker det är synd att svenska folket inte har någon vidare musiksmak. Hur fasen kunde man låta Saades låt vinna? Jag är rådlös. Han kan ju inte ens engelska, den lilla pojkvasken. Själv tyckte jag såklart att Playtones skulle vinna, så fina dom var.
Men här får ni den enda (observera enda) låten i Melodifestivalen som hade något budskap. Och fin var den. En favorit.





Nu återgår jag till resultaträkning och delårsrapport.





Bläck.











Hej hej! Puss puss! 




Tre saker



1.
Fluffiga kaniner. Vill gråta så söt den är!



2.
Har äntligen köpt min studentklänning!



3.
Hehe.







You Wildfox.





























När man ser i syne.



Hej kompisar!
Hoppas livet leker. Jag kollade precis igenom bilderna från gårdagskvällen och var tvungen att fråga Moa för att bekräfta mina misstankar om att vi smög oss in på den andra scenen som var avstängd, lekte på scenen, fuckade bildskärmen och pillade på en dator som vi nog inte skulle ha pillat på. Vi beställde även överrasningar i baren, det lät ungefär: "HEJ! JAG SKULLE VILJA BESTÄLLA LITE ÄVENTYR". En lakritsshot och en tabascoshot senare haltade vi iväg till Buger King och somnade.
Hoppas alla ni andra hade lika spännande kvällar. Som att vara ute i regnskogen med en sabel, jagad av 300 infödingar för att vara mer exakt.
Har förövrigt så mycket träningsvärk i rumpan att jag inte kan gå... jag vankar fram. Jag känner mig som plus 100 år plus 100 kilo. Ajjj rumpan, ajjj!
Nä nu ska jag ut och svinga mig i lianer och slå mig på bringan... AUUU-IIIIAAAUU-IIIAAAUUU!



Moa och jag på äventyr.








March


Hej!
Med lite inspiration från världens bästa blogg så kommer här rätt så mycket Mars. 

Mars för ett år sedan:





Mars för ett år sedan vill jag mest glömma och jag hoppas jag aldrig behöver uppleva något liknande igen. Jag mådde sämre än en soppåse. Men jag hade också funnit underbara vänner och vi hängde hemma hos mig typ varje helg. Det var bra. 


Mars för två år sedan:






I Mars 2009 var vi i Åre hela familjen och åkte skidor, lekte med Harald och jag var brunhårig och lycklig. Jag gick också i ettan och var full varje helg.



Mars för tre år sedan:




Mars 2008 var jag 15 år och åkte på min första resa utan mina föräldrar. Vi var hemma hos några killar, ljög om vår ålder och var mest rädda för att bli våldtagna.



Mars i år:




I år är Mars kall, grå och full av förväntan. Jag söker jobb, funderar mestadels på balklänningar och krångliga relationer och studentskrivor. Och jag har världens bästa vänner som kommer finnas där fast det kommer bli april, maj, juni, juli osv. Det känns bra det. 





Don't you worry



Hej kompisar! 

Idag har jag :
  • Druckit sju koppar kaffe
  • Knarkat lip plumper
  • Masserat spända ryggar
  • Varit allmänt odräglig
  • Överlevt en utomjordisk invation ... abäsk


Hoppas ni har haft en bra dag! Här kommer lite fluffighet (woho!)
















Linnetlikear



Hej! Sitter i gamla hederliga Sandby och dricker Rödcitrusjuice. Linnea snyter sig men hon har glasögon på sig. Hon har nog tappat det för precis sa hon: Jag älskar att vara förkyld, det är nog den bästa tiden på året!
Jaja, nu ska jag sluta blogg om onödigheter................ (vad skulle jag annars blogga om?)

Bye bye barbies!










So So Fluffy.



Hej, ursäkta mig för att det här har blivit den fluffigaste bloggen någonsin. Men erkänn, det är lite fint ändå! 





RSS 2.0