En sån tack!


Hej ville bara meddela all om att en sådan här vill jag ha. Eller rättare sagt, MÅSTE ha! 



















Och så kan jag ju passa på att påminna alla om att jag fyller år VÄLDIGT snart! 


Källa: lookbook
(Ja, jag har suttit och letat fram alla bilder på DEN hatten i typ en halvtimme nu...)




Två saker



Japp, på måndag kommer jag stiga upp ut sängen klockan 05.00, klä på mig i all hast och cykla iväg till Ica Klockareboden för att jobba min allra första dag i år. Jag kommer ta på mig min röda skjorta och packa upp varor tills mina fingrar har kramp. Sen kommer jag gå hem, byta om till bikini och lägga mig på stranden och sova djupt. Så ser min nästkommande vecka ut.
På söndag kommer jag rafsa ner mitt pick och pack, säga Hej då till mina medarbetare för att sedan åka in mot stan igen. På måndag klockan 08.10 kommer jag stiga på en tiotimmars bussresa till Borlänge och Peace&Love. Där kommer jag stanna i en vecka för att sedan åka hem (tio timmar!), snabbt rafsa ihop nya saker och sedan bege mig ner till Österlen igen för att jobba i fyra veckor. Ja. That's it. Mitt liv i 6 veckor. 



Ett tema.























































Zupercute









Nykläckt


Hej.
Förlåt.
Jag är:
Avdankad
Smutsig
Alkoholförgiftad
Klantig
Pepp
Död
Tack. Hej.





ett ord.
studentvecka.



uuuuuh


Gud.vad.jag.är.i.stort.behov.av.att.sova.just.nu.

Fuck you skrivaren!



Äntligen hemma!



Åh vad skönt, vill jag utbrista!
Efter sju veckor på rymmen, hemlös och orolig, har jag äntligen fått komma hem igen!
Vårt badrum är superfinfint och nu börjar Sex and the city DUBBELAVSNITT! Och precis när jag blev klar med mitt Harlösa-arbete! (Varför jobbar man om Harlösa egentligen?)

Okej, hej då. 





Fail





Hej.
Har officiellt bestämt mig för att min sjukdom är över, fast mina händer skakar och febern håller på att ta död på mig. Finito med sjukdom säger jag. 

Har missat jättemycket i skolan... (fanns inte mer att säga om det)

Nu är det såhär. Jag ska ner till Borrby om typ en halvtimme för att gå på ett möte där Christer berättar om de nya (och gamla) säkerhetsreglerna med mera och sen lite kaffe och kakor och sen "Hej då, ses i sommar". Problemet är att alla redan vet att de har fått jobbet och när/var/hur de ska jobba osv, men jag är inte ens säker på att få jobbet. Christer sa ju till mig att komma ner men han sa inte ja eller nej till att ge mig arbete. Vilket betyder att jag kan behöva åka i en och en halv timme för att gå på ett möte för ANSTÄLLDA bara för att få veta att jag INTE ÄR ANSTÄLLD. Detta kommer suga. Bonus för min febriga svimfärdighet. 

Fortsättning följer. 

Om jag inte avlider på köpet. Med rabatt. 




RSS 2.0