Vafan hände egentligen?



Situationen är så sjuk. 





Livet från den ljusa sidan.



Tjena. Egentligen loggar jag bara in här för att jag vill använda mitt superfeta lösenord. I alla fall.











L to the är

tja tja, moa här.
läge för att blogga. vet ni varför? nej, det är klart ni inte vet. men jag kan berätta: lär är kär.
ja, jag vet. det är det sjukaste som hänt på 2010. alla tänkte att lär aldrig kommer vilja binda sig och sånt. men jo, lär har gått och blivit kär. inte i vem som helst heller, utan i fraser anderson. mmmm. böghysterin. jag gillar den konstigt nog. det är ändå helt okej att vara bög.
nu tänker ni: den där moa vet fan inte hur man bloggar. men jo det vet hon, det är ni som inte vet vad en god blogg är. en god blogg ska innehålla:
  • lär
  • kärlek
  • fraser anderson
  • moa nordander (var nära på att skriva anderson, konstigt)
elin vill att jag ska avsluta med att jag ligger i fosterställning och dregglar. det kanske jag gör. för mina två nya bsf's är här. och hur underbart är inte det?
wait wait. fraser ser dig!!
these are all my scoooooters.
ligger i fosterställning och dregglar. över vem? över lär.

RSS 2.0