Mean.








Bonjour!


Vill vara:

Vill ha:


Känner:








namnlöst inlägg

Hej!
Tre saker:

  1. Ett råd: drick er inte så fulla på shottar och cider att ni trillar med cykeln framför stadbussar och slår er på knäna. Och nicka aldrig när en snygg, lång, brunhårig ekonom i blå skjorta vill bjuda dig på ännu mer cider....

  2. En uppdatering: Gisslan-drama i min lägenhet med the O.C + Seth Cohen

  3. Ett klagomål: VARFÖR HAR INGEN SAGT TILL MIG ATT DET FINNS EN RINGAREN I NOTRE DAME 2???


Peace ouuut.




(söta....)

ett två tre



Hej!

Lite såhär önskar jag att mitt liv ska se ut från och med nu:






































♥.







tio timmar senare










Hej. Har ingenting att berätta, förutom att allt är borta. Och ändå inte. Cp.
Okej men nu återgår vi till lite fakta. Idag ska jag ut, jag visste inte vad jag skulle ha på mig så jag gjorde en anti-elin. Alltså har jag jeans och t-shirt, och ingenting stämmer, det finns liksom ingen logik i mitt klädval. Vilket känns... bra. Är det något man kan göra med dagen så är det ju att vända den upp och ner.
Vill ni ha mer fakta? Okej.
Jag har möblerat om i mitt rum. Har varit gisslan i mitt hus hela dagen så jag har haft mycket tid att planera, sortera med mera. Så nu är det också upp och ner.

slut i rutan
Hejdå kära kompanjoner.


I need some fine wine and you need to be nicer.









HELLO. FLippar ur.




Emma Pillsbury




























RSS 2.0