drar till fjällen!

Helllo ladies! Sitter i en bilkö utanför Stockholm och lyssnar på gamla beatles låtar som ingen kan, som mamma säger... bara halva vägen kvar nu hehe... hoppas i alla fall att alla har det bra och inte är lika förkylda som jag! Och om vi inte hörs innan jul så önskar jag er GOTT NYTT JUL FÖRFAN! (Känner mig professionell som mobilbloggar...) Lite visdomsord inför det nya året: 1. Se upp i backen 2. Åk före du så väntar jag därnere! 3. Ät alltid gul snö, det kan vara öl. Lussepuss och peppaekakskramar!

Notifikation



Hej. Kan meddela att jag har körkort nu! Wooohooohooo! Jajajajajajaj!!!! Weiwieieiiwieieiwiewieiweoirewpdfcm! Hejdå!

B.S.O. – Drive My Car



Där din axel blir till hals.





Vill bara skrika just nu.
AAAAAAAHHHHHHHHH!!!!
Sådärja. Nu har jag skrikit lite.



Kortslutning.



Trodde jag skulle få en panikattack vid bussen imorse, magen värkte och jag ville börja gråta. Men det hade varit för pinsamt. Det kändes som om jag inte riktigt skulle räcka till. Jag har nog aldrig riktigt varit nära på att svimma i mitt liv, men då var jag det. Jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände eller hur jag skulle handera det. Helt totalt nervsammanbrott. 


Nä, Elin, ditt jäkla vrak. Ta dig samman!








Ett rop på hjälp.



När man skolkar för att skriva tal, plugga inför prov, göra körkortstester, designa tröjor och skriva loggböcker då vet man att livet går utför. Det är dags att ropa på hjälp, för nu ger jag upp. Nu tar jag mitt pick och pack pch drar långt långt bort. Bort från snöhoran, körskolan och Sverker Odeving. Hej då! See you never. 


Om det vore så bra. 





Dagens rim: Tomten sliter, renen skiter.





Just chillin' in my crib


Hej mina glada bloggläsare! 

Igår fick jag en ny vän av jultomten.... (mamma)!!!!! Jag döpte honom till ett varmt namn.... Infra Violett! Just nu värmer Infra Violett min rygg, det är hon bra på! Hon är nämligen en värmefläkt! Under långa nätter, i veckor och månader, har jag sovit i minusgrader eftersom mitt element inte fungerat. Men nu har jag äntligen funnit ett ljus i mörkret! Älskar henne! 

Här chillar vi lite:
Min favoritbild på oss:
(Vi ser båda så nöjda och varma ut)


Det var allt. Nu ska vi chilla vidare! 


ps. Dagens rim: Tyst som musen är läslusen! ds.


Too much to do



Hej bloggisen!





Hihi, idag har vi finbesök från Stockholm i form av moster Åsa! Firade med pizza och skumtomtar! Har inte fått något gjort idag men det är ju okej. Skrev mitt satans matteprov i alla fall, tacka gudarna för Moa Nordander. Man ger henne några x och log och minus och andragrader och så skriver hon i fina led hur man kan göra. Det ser så lätt ut när hon gör det. Så... sen så... nu så. Tipptopp. 


Sen är det 1 december, dagen med stort D!!!!
Hänt den 1 december:
  • Matteprov
  • Kaffet i kafeterian kostar nu tre kronor och inte två, som det gjorde igår
  • Öppnade första presenten i julklappskalendern! (Fick en finfin bok)
  • JULKALENDERN BÖRJADE!!! Wooohooohoo
  • Skaffat skype (man får ringa gratis okej)
  • Kollat på Glee och ätit tre clementiner



Dagens rim:
Fin på fest är aldrig pest!








RSS 2.0