Rewind till torsdag

I Torsdag var jag ledig... Så här kan det gå då.

Jag fick en ring av min kära kusin. 

Sedan stack jag hem till Bärnad och Toddy och chillade med dom.
Här är jag och Bärnad.


Han hjälpte mig plugga Företagsekonomi.

Vi gjorde lite annat också, typ läste Cosmo och fikade.

Sedan provade jag klänningar. Min absoluta favorit är helt klart den här.




Nummer 2 är jätteskön och kommer från Indiskan.
Nummer 3 är min moster som hon köpte i Italien när hon var i min ålder.

Toddy♥

Josefina och Hanna kom över och vi spelade in film och myste.


Over and out ♥



Och så helt plötsligt är det kul att blogga igen.




God morgon!
Fick ett åsknedslag i morse när jag insåg en sak, en väldigt märklig sak. Kan väl bara säga att det kan vara läge att ta fram biblen igen. Ajaj...
Kom också på att jag hade sovmorgon och inte började förrän om tre timmar. Hatar det också.
Idag hatar jag att jag är feg, oattraktiv och osocial.
Idag älskar jag att jag har hållit mig borta (tre dagar kvar nu), ätit kakor till frukost och är på myshumör.
Nu ska jag sega mig iväg till skolan och fiska.


(Varför skriver jag i koder idag?)










Shop til you drop



Kom precis hem från Helsingborg med mamma. Visar inköp imorgon. Hehe, o m g jag är blogghora!
Love it. Vi åt på Pruun Thai (tradition) stekt ris och wokade bandnudlar. Fantstiskt!
Nu längtar jag till sängen, jag vill sova i tusen år och bli väkt av en prins (troligtvis kommer det vara någon i stil med Toddy (no efence))
Thats life, so thats sucks.




PUSS PÅ ER !




Alice au pays des Merveilles







Kan det här bli något annat än helt fantastiskt?  Tim Burton, gift dig med mig!
Jag skulle kunna kolla på Edward Scissorhands varje dag i resten av mitt liv!

Nu: Franska och abstinens.

Comme Au Cinema







Let's Do it !

Usch, vad jag inte känner för att fullfölja mitt löfte (till mig själv). Usch vad min hjärna och mina sinnen kämpar emot. Jag behöver sjukt mycket pepp just nu men alla bara kollar på mig som om jag är totalt onödig och jaja, du kommer ändå inte klara det. Men jag ska göra det, jag ska klara det. Jag vill inte bli fast!
Det finns så mycket annat man kan missbruka, som pojkpussar och fina väskor.













Leopardjackan






Är det bara jag som får typ ögonorgasm? Fuck vad snyggt!




Je voudrais...

Leopardbasker 

Matchade Vantar 

Halsduk 

Boots







Små gråsuggor och ekorrar som lyssnar på LP-skivor.



Spela Spela Spela












Men


FÖRRFESTT













 

 

 


Det där som förstör.


Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår
när du somnar om natten, precis som jag
utan mening på jakt efter ruset, genom dunket och bruset
Du lever för skratten, precis som jag
Vi är som flugor i smöret på nån annans kalas
Vi proppar i oss och vi vaknar som as *
Här ligger ångest och prylar i drivor, jag unnar mig skivor
Dom hjälper mot ledan, precis som du
Jag har tid, jag har lediga dagar, där jag sitter och klagar
och längtar till fredan, precis som du
Kan du höra hur det låter i ditt vilsna skratt?
Kan du känna hur det gnager i natt?




ååh, jag vill!


Disponibla dagar är inte till för psykiskt störda personer.

Hur fan tappar man bort sin Photo booth på macen och hur fan orkar man leva när man måste plugga hela d-dagen????????
Svara mig!

Dagens visa







 

 

 


Jag vill gå nu



Det är något med honom. Kanske hans sätt att skratta jättehögt eller vända bort blicken när jag går förbi. Idag kollade han jätte länge på mig och varför släpper jag inte det? Kan jag inte bara göra det nu så kommer inget att gå fel. Men varför vill jag inte?










En beskrivning av gårdagen



Klockan 03.30 på natten beskrev jag natten följande:

" Jag väntar på Resorb.
Jag sär inte rad jag skiver.
Varför skriver jaj brar när jag är full?
fatta inte.
Detar lite konstigt just nu
Jag unar__ var kvällin tog vägen.
Resorb klar.
Är det vad?
PUSS.
Jag är ju hett pankar "
















Jag luktar öl


Japp, igår blev det ölkrig och t o m en bugg. För så är det när man är 17 år och utklädd till bonde.


Bilder kommer!









Ett par Jimmy Choo blir det väl...



H&M ♥ Jimmy Choo 

Kan bli riktigt bra det här. 







Sexy.
























You can't lock a secret in and expect it to stay there.



Okej, måste få det sagt.

När jag var liten fick jag en bibel av min farmor.
Efter det att jag förlorat min oskuld gömde jag biblen i min garderob.
Den har legat där sedan dess, för en syndare är jag än idag.
Och biblen bränner.










Ett fiasko kommer sällan ensamt




Lite lite less på typ allt just nu. Ser fram emot helgerna så jag FÅR TID (till typ att sova, dansa och hacka lök i små, små bitar). Just nu prioriterar jag:

  • Fika efter skolan - Jag behöver koffein varannan timme
  • Spela luffarschack på Företagsekonomin
  • Göra komplicerade maträtter och skryta om det

Just nu spelar jag sororitylife och kollar CSI Miami. Egentligen borde jag plugga inför svenskaförhöret och rita hembygdskartor. Ack nej, så tråkigt.


Jag vill göra en koja av kuddar, filtar och tyg och lägga mig i den och prata med min låssaskompis Orvar.
När jag har tid...















Måndag första plats.

Måndagar är till för att drömma sig bort lite tycker jag. Och göra speciella saker som man inte brukar göra. Som crêpes med kantareller och champinjoner och scharlottenlök. Gott som 17. Och köpa nya korta jeansjackor såklart.  Nu drömmer jag om Parisnätter.

Elin likes

Carin Wester ss10




Uppdatering

Är det bara jag som känner mig som en uppstoppad korv idag? Imorse kom mamma in och bädda ner sig i min säng och det hela slutade med att mamma skrattade så mycket åt mig att hon trillade av sängen. Igår var mysigt, var hos kattankatt och kollade på fjortisar på BDB. Kanske blir det mitt nya hawk. Just nu kör jag stenhårt på lunar och sororitylife. Ibland prenumererar jag fortfarande på Oscarshem. PrettyPrettyboy.

på tiden

bonsoir, jag är sen som vanligt. jag dreglar pizza på min Macbook, jag rymmer. lycka till.

ok, thats enough

hej. jag är trött på triangeldrama, chocktillstånd och lamm. jag är trött på dubbelhakor och chokladkakor.
over and out busar


Jag är ledsen

Ursäkta, men just nu består mitt liv av soroity life på facebook och kaffe med mjölk för 10 kronor på Coffee Piont. Klant som jag är glömde jag alla mina böcker i skolan och jag har MYCKET att göra.
xoxo

4 av 5 toast

vilken fullträff! jag kommer lyssna sönder Spotify.
bara omslaget alltså. baby!

RSS 2.0