jag kan inte säga nej. det går inte när du rör vid mig.



Alltså. Veronica. Hur kan du åka till Lund utan att meddela mig? Det krossar mitt hjärta att jag inte var där. WHY? Hon är fan gud.







Hejrrrå

Nu åker världens bästa bloggare till Prag!
(Världens bästa bloggare är lika med uppdaterar aldrig, skriver bara när hon är deppig och lägger bara upp fula bilder på ointressanta saker)
HEJDÅ!

Under the sea.





Kan jag bara sluta att deppa ihop? VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA DEPPIG?



Du gör bara saker värre än de är.





Jag längtar hem så infernaliskt mycket. Jag vill inte sova med ett täcke som luktar något främmande tvättmedel och jag vill inte borsta tänderna på en toalett som luktar Lysterin. Jag vill att mitt täcke ska prassla som bara det kan när jag vaknar, höra den knarrande brädan i hallgolvet och känna doften av nybryggt kaffe och DKNY-parfym. Jag vill äta Obala framför Vakna med the Voice i den ljusa soffan och få superbråttom till skolan eftersom jag inte hittar alla mina pinaler. Jag vill sitta på balkongen och lyssna på En Gammal Sång och röka fyra cigaretter i rad. Jag vill hem. 





RSS 2.0