Du gör bara saker värre än de är.





Jag längtar hem så infernaliskt mycket. Jag vill inte sova med ett täcke som luktar något främmande tvättmedel och jag vill inte borsta tänderna på en toalett som luktar Lysterin. Jag vill att mitt täcke ska prassla som bara det kan när jag vaknar, höra den knarrande brädan i hallgolvet och känna doften av nybryggt kaffe och DKNY-parfym. Jag vill äta Obala framför Vakna med the Voice i den ljusa soffan och få superbråttom till skolan eftersom jag inte hittar alla mina pinaler. Jag vill sitta på balkongen och lyssna på En Gammal Sång och röka fyra cigaretter i rad. Jag vill hem. 





Kommentarer
Postat av: kajsa

så fin bild.

2011-05-17 @ 20:09:16
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0