God, I miss this town.












Nice - Krisatomic



So fluffy I'm gonna die



















Har hittat min nya favoritsida! Den gick direkt upp till startsida och petade bort lrf.se (lantbrukarnas riksförbund) från denna ärade plats. Men den är fantastisk! Gå dit nu! 





To get my mind off things...

Goder afton!
Åhh, vad glad jag blir när jag kommer in här så har någon finfin person kommenterat något riktigt finfint. Åh, jag älskar nya läsare! Blir lika rörd varje gång..
I alla fall så är det skönt att kunna vara här en liten stund to get my mind off things, för att slippa facebook och irriterande påminnelser om verkligheten.
Nu för tiden lever jag i någon sorts drömvärld. Jag är fri. Häromdagen, tisdag för att vara exakt, åkte jag och Jonna ner till sommarstugan min i en liten silvrig Toyota och med en flaska rödvin i bagaget. Vi levde det perfekta livet. Lekte i den sockervaddiga nysnöade snön, gick promenader på stranden (okej, EN promenad på stranden), kollade på gamla SATC-avsnitt, myste framför brasan och åt precis det som föll oss in. När jag tänker tillbaka på det så känns det som en annan värld. Varför åkte vi hem Jonna?
Jaja, nu ska jag ge mig av... eller ja, resa mig från soffan, rätta till mjukisbyxorna och borsta tänderna.
Förresten. Är det bara jag som har missat Darin i Telia-reklamen? 













Vi lekte i snön ja. Ursäkta mina dåliga mobilbilder. Ni får ta det.






Japp, han vill bara ligga



Hej och hå, jag är så sjukt rastlös, har tagit ut mina aggressioner på bilden, på diskmaskinen, på mina nu välmanikyrade naglar... inget hjälper. Åh, och alla är så upptagna idag. Kan ingen bara komma hit, laga kaffe till mig och släpa iväg mig till Nova så jag kan dränka mina problem i pengaslöseri. Har i alla fall skrivit klart min jobbansökan, så nu är det dags för Elin att ge sig ut på arbetsmarknaden.

Inatt drömde jag massa sjuka drömmar och när jag vaknade hade jag feber och ont i halsen. Får knarka ner mig med alvedon. FAN, vad jag klagar nu, jag som har det så bra! Åh, säg till mig någon, jag måste ju sluta!

Nu ska jag nog ändå hoppa iväg till Nova, ska inhandla en ny parfym. Sen får jag väl släpa mig ner till stan och hälsa på min frisör. Har stora planer att smida med henne.


See you all later! 






And she fights for her life


Klockan är bara sex och jag är redan sugen på att gå och lägga mig. Egentligen borde jag raka benen och städa mitt rum men det tar emot att ens röra benen. Jäkla benhinnor som ska skruva till det alltså. Istället lyssnar jag på hooketdirr och önskar att jag kunde ta tag i ett och annat. Kommer inte hända. Hoppas att alla har det bra i alla fall, var ni än befinner er. Jag saknar familjen, Hanna och the o.c. Jag saknar Lunds nation och bläbärsmuffins. Nä nu ska jag ta mig själv i kragen och i alla fall sätta in i diskmaskinen. 







It's the magical mystery kind


Hej.
Ligger på hallgolvet i fosterställning. Nu åker alla och jag måste göra något ikväll för att inte gå sönder. Har haft världens konstigaste känsla i mig hela veckan. Den försvinner inte. Ja jag vet, nu makear jag no sense. Lyssna på Edward Sharpe i alla fall så får ni lite feeling. Så känns det.
Hoppas alla får en trevlig resa i alla fall och ett bra lov/en bra kväll/etc. 

Puss










Words come easy when they're true

Hello! 

Hoppas allt är bra med er! Jag fryser som en junkmude men annars är det bra! Jag har sparat den finfina lappen från min promdate så jag kan ta fram den då och då när jag behöver bli glad och så. Det tycker jag är bra grejer det! Nu ska jag hoppa i duschen! 

Bisous! 









I love you, bitch


Hej och välkomna till detta inlägg!
Festligt va?

Igår var det alla hjärtans dag för er som missade det! Egentligen kan jag lika gärna sätta punkt där eftersom jag och kärlek är ett big no, no!
Men ack nej, I'm still going strong! Igår anordnade jag och fyra rodnande jungfrur ett slumber party utan dess like men sushi, sällskapspel och vitt vin. Kan det bli trevligare? Nej det kan det inte, har inte varit så romantisk på länge! Jag lät till och med de små fnittrande jungfrurna äta upp all min frulle och smutsa ner mina manglade lakan. Jag tror jag är ett kärleksorakel! Bra på att dikta är jag också! 

Och för den delen så fick jag faktiskt en prima röd ros idag (ja, såklart försenad eftersom elevkåren bara chillar runt istället för att med svettdroppar i pannan dela ut rosor tills andan går ur dem på RÄTT dag...) Den var hur som helst från min finfina baldejt! Sötaste pojken är han, jag blev så chockad att jag näääästan ville fälla en tår! Bara nästan...plus att han skrev " till snyggaste baldejten" på den! Han ligger ju riktigt bra till nu kan jag säga...

I alla fall så kommer här lite twisted love från mig till er alla små söckersöta gullefjunsulliga kompisar:



















Puss ♥



Je veux



Hello ladies.
Gick precis som jag befarade beträffade gårdagskvällen! Dessutom har jag fått kontiga utslag och ett myggbett på benet. Hur kunde detta hända? Trevligt vare i alla fall!
Jag har precis kommit på PRECIS vad jag vill ha! Så mycket att jag nästan går av!!!
Ett par genomskinliga skor!!!!!
Såklart! Åååååhhhhh, vad fint det hade varit, som askungen!!!! Ska typ ha glasskor på mig på balen... ja det ska jag.
PS. Varför har man återupplivat Timeout? DS.

Hejdå!








Hå.



Tänka sig va, vad jag har varit aktiv här på sista tiden! Är lite stolt över mig själv, som en fjäder i hatten!
Ikväll ska vi i alla fall på nation, och jag kan loooooova er, kära medmänniskor, att jag inte ska bli lika full och rymma iväg som jag gjorde sist! Jag loooovar, jag ska sköta mig! Ni tror mig inte eller hur? Nja, jag tror inte speciellt mycket på det där heller faktiskt!
En tanke: visst är det sjukt när man känner sig så galet outhärdligt ensam fast man är omgiven av massa fina människor? Jag undrar vad det kan bero på. Är det bara jag som är helt från vettet?

Hoppas alla får en trevlig kväll and that your cigarettes are on fire! 







He's just not that into you

I love you, Gabe! ♥




Gammalt och nytt, fint och fult.



Sånt där man kan bli lite glad/ledsen/chockad/galen av:

































Okay bye bye




Jag har filosoferat långt om länge över ett glas vin och en rejäl biff. Kom överens med mig själv och matteboken: Bye bye provet, vi kommer aldrig att mötas. 











RSS 2.0