En uppdatering helt enkelt.


Så. Äntligen en stund då internet inte krånglar på min smutsiga Macbook.

Mina händer är sjukt vanvårdade. Helt seriöst. Blåsor, rivmärken, brännsår... hela köret! När jag räcker fram kvittot till kunderna i kassan ser de helt omtumlade ut. Och allihopa tänker samma sak; "Men herregud, vad har hon gjort?"
"Stackar flicka", kanske en del lägger till.

Som tur är ska jag på spa imorgon. Min kusin fyller 19 år och efter jobbet och spaet blir det fest i den annars så stillsamma sommarstugan i Kyhls strand. Det bästa av allt är att mamma kommer hit.
Just nu funderar jag lite på livet efter Jobbet. Har jag några vänner kvar? Läser någon fortfarande min blogg? (jag vågar inte kolla upp det). Finns det fortfarande en lägenhet i lund som väntar på mig? Var är mina föräldrar? Kommer jag kunna anpassa mig efter isoleringen från omvärlden? Vem är jag utan mitt Jobb? Är resan till Nice en dröm?


Ja. Jag är ju lite konstig.




Den här bilden har som vanligt ingenting med mitt inlägg att göra, men jag kände att jag behövde gottgöra er med lite Miu Miu. 






Tufft.

vs.








Värme


Man sjasar bort ännu en minimal men oinbjuden gäst från huden och blir irriterad över avbrottet från boken som vilar i knät. Solen sticker i ögonen och man rynkar ögonbrynen och kisar för att inte släppa in den allt för mycket. Texten syns knappt. Huden är varm och klibbig och bränner.






RSS 2.0