March


Hej!
Med lite inspiration från världens bästa blogg så kommer här rätt så mycket Mars. 

Mars för ett år sedan:





Mars för ett år sedan vill jag mest glömma och jag hoppas jag aldrig behöver uppleva något liknande igen. Jag mådde sämre än en soppåse. Men jag hade också funnit underbara vänner och vi hängde hemma hos mig typ varje helg. Det var bra. 


Mars för två år sedan:






I Mars 2009 var vi i Åre hela familjen och åkte skidor, lekte med Harald och jag var brunhårig och lycklig. Jag gick också i ettan och var full varje helg.



Mars för tre år sedan:




Mars 2008 var jag 15 år och åkte på min första resa utan mina föräldrar. Vi var hemma hos några killar, ljög om vår ålder och var mest rädda för att bli våldtagna.



Mars i år:




I år är Mars kall, grå och full av förväntan. Jag söker jobb, funderar mestadels på balklänningar och krångliga relationer och studentskrivor. Och jag har världens bästa vänner som kommer finnas där fast det kommer bli april, maj, juni, juli osv. Det känns bra det. 





Kommentarer
Postat av: peng!

finast på jorden är du nog också!

2011-03-04 @ 18:22:20
Postat av: Svar

NEJ DET ÄR JU DU! <3

2011-03-06 @ 17:45:19
Postat av: Jonas

<3 <3 <3 <3 <3

2011-03-07 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0