22 december

(nej just det, inte november)


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Inatt jag drömde om en nyfunnen vän
Ni kan nästan räkna ut vad som hände sen

I denna dröm låg jag i min säng naken in på skinnet
Och hade en homosexuell man bland sänglinnet

Nu får du inte tolka detta fel
Om du gör det du av fasa blir stel

Jag drömde om min alldeles egna marsipangris
Som faktiskt bor i mitten av Paris

En fransman utan konkurrens i mina tankar
Jag honom som etta på min önskelista rankar

I drömlandet vi i min säng tumlade runt
Det låter väl inte så dumt?

En brasa lyste upp vår gemensamma aktivitet
Och efter det vi ut genom dörren smet

Vi rullade runt i snön och kände oss rusiga
Och ett naket snöbollskrig bröt ut, ack så busiga

Vi skrattade tills vi båda var andfådda
Och vi kände att våra snöbollsgränser var nådda

Vi lade oss ner vid brasan igen
Och ni kan nog gissa vad som hände sen...



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0