You've got style, Marie Antionette!

Jag tror gud gjorde lite felbedömningar när han placerade min existens runt 2000. Jag är ju som klippt och skuren för 1700-talet. Take me back ! Klänningarna, inredningen, atmosvären... Är det inte helt fantastiskt?? 
Och att kunna gå runt i så otroligt vackra klänningar utan att folk glor snett på en och kallar en häxa. Jag vill!
I alla fall är 1700-talet tillbaka, och jag är lycklig! Så mycket inspiration! Vackra pasteller, detaljerade detaljer och en otrolig känsla för stil. Proppa på med filmer som Marie Antoinette, The Duchess och Pride and Prejudice och ni kommer sväva på små puderrosa, himmelsblå och guldiga moln! 

Ett "litet" bildspel:























Nu blir det Gossip Girl och styrketräning...♥









Kommentarer
Postat av: Modelltänkande

jag håller med dig fullt! 1700-talets mode, konst och arkitektur är underbar! Fint bildspel.

2009-02-21 @ 21:06:34
URL: http://erikablogg.blogg.se/
Postat av: Sonka.

Tusen tack! :D

2009-02-21 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0