Alright, I'm outta here!

Okej, nu sticker jag! Har sett fram emot detta hela jäkla månaden och imorgongår tåget till Stockholm! Ska upp med mamma min och hälsa på världens sötaste kusin och övriga släktingar och verkligen shoppaloss! Blir mycket second hand, som Beyond Retro och Mint & Vintage men även Mrs.H och Urban Outfitters! Underbart! Can't wait!  Ska förövrigt läsa min 800 sidor tjocka Breaking Dawn av Stephenie Meyer på tåget, så jag kommer ha fullt upp! Vad händer själv på sportlovet? :) Nu blir det topmodel och sen packning! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Emeli

Åhhhh elin ta med mig!!!!!

hoho tycker att du kan köpa nått litet till mig :D

<3<3

2009-02-11 @ 22:00:50
URL: http://emeligonzales.blogg.se/
Postat av: sonka.

hhihih, javisst, vad vill du ha? en mulberry ? :D

I'm on it! <3

PUSS SNYGG!

vi ska leka på lovet!

2009-02-12 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0