Avundsjuk

Är lite smått avundsjuk på min kära vän NL då hon spenderat hela förra veckan på Köpenhamns Fashionweek. Hon utbildar sig till kläddesigner så dom får allt gratis och massa back-stage pass och liknande. Otroligt kul för henne men bara jobbigt för mig, jag vill vara i hennes (egendesignade) kläder ;) ! 
Förövrigt tycker jag väldigt mkt om NL, hon är en otroligt fin människa. Fina valrossar ritar hon också.
När vi gick i förskolan, tror jag, tyckte jag att hon var jättecool för hon hade keps. Och sen satt jag bredvid henne i bussen en gång och då upptäckte jag att hon var snäll. Hon är fortfarande snäll, fast hon har inte keps längre. 
Ha en fortsatt trevlig söndag. ♥


Finaste partybrallorna från Marlene Birger.
Köpenhamn höst/vinter 2009. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0