Broderligt


Close-up på dagens outfit. Idag var jag helt enkelt lite bohemisk av mig. Älskar broderade detaljer, det känns speciellt. Har precis blivit klar med redovisningen och just nu går jag in mina nya strumpbyxor. Man måste alltid gå in dom lite. Tips! Köp vanliga svarta på Åhléns i bomull, dom är bäst och skönast och håller formen länge! Jag köpte även små klämmor till håret på H&M, två nya pennor och ett mattehäfte (Åhléns). Vilket innebär att jag har storshoppat! Förresten färgade jag håret i fredags på Larsson&Lange, men det syns inte. Får hoppas att det syns senare när jag tvättat det några gånger. Kan visa hur det ser ut imorgon iallafall, men just nu är hela uppladdningen så fasansfullt trög så det skulle ta halva natten. 
Godnatt snyggingar ! 
Vi ses ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0