Happy birthday, Hjärtstillestånd!

Kate Moss för New York Magazine.. Bilderna sägs vara oretuscherade. Kan detta stämma?

Ojoj, vilken dag. För det första GRATTIS EK! Du är grym! Men mitt i firandet ( jag gjode Elin-dansen till Happt bday) fick min kära kompis hjärtflimmer eller något liknande och kunde knappt andas.. Hon vägrade såklart gå till sjuksystern den ÅSNAN och jag var så jävla rädd att jag nog fick lika lite luft som henne, Så svårt det är att hålla någon annan lugn när man själv har panik... 
Hon blev bättre iaf. Hon är guld värd ska ni veta och jag kommer behandla henne som en dyrbar porselinskatt i all framtid. 
Jag orkar inte att IB kollar på mig. Jag har officiellt sagt Adjö till honom eftersom han är besudlad i mina ögon så VARFÖR kan han inte bara släppa det? Och likadant för dig VS, dra åt helvete fattar du? (ursäkta...)
Efter skolan var jag och AS och fikade, vi pratade mest om konstiga människor och fina människor. Vi ♥ Människor. Jag tycker mycket om AS. Hon är en blandning mellan sött och salt och överraskning. 
Jag har bakat muffins, åt semlor i söndags. På torsdag har jag jobbintervju och mamma vill åka till Stockholm och fira (?) när kronprinsessan gifter sig. vad är hennes problem? Någon måste ha kissat i hennes genpool, eller hur EK?
Jag är förresten väligt rädd för dildos. EK fick en av sin pojkvän idag (+ läskig film + glidmedel). Jag blev rädd. EK blev glad. Den var lila och tydligen väldigt dyr och hade massa olika inställningar. EK kommer ha lite roligt idag iaf om jag har förstått det rätt. Jag får klostrofobi bara jag tänker på det och jag kommer drömma mardrömmar inatt, tro mig. Vilken födelsedag min kära EK har haft. Better luck next year sweetie! Vi ses ♥



Kommentarer
Postat av: elinshotspot

hahaa I LOVE YOU GOT DAMMIT!!!!

2009-02-25 @ 20:33:57
URL: http://elinshotspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0