Hur vågar ni förfölja mig?


Dagen: 
  • Jag imponerar på Alf (och det är PRESTIGE)
  • Jag läste till 00.00 inatt i min 800 sidors bok vilket resulterar i att Mai Engelsklärare älskar mig.
  • Jag kommer på IB med att han sitter och fantiserar om mig naken (jag bara vet okej)
  • Cyklar i ösregn ätandes en muffins
  • Jobbintervju
  • Pizza och glass medans jag funderar på bikinisäsongen...
  • Mamma och jag kommer på att vi är förlorade i cyberspace
  • Dator
  • Balmainskorna förföljer mig. Dom bara väntar på att jag ska FATTA och köpa ett par. Jag har insett att jag inte kan finna lycka och äkta kärlek utan dessa skor i mina ägo.
  • Anna Skipper, my dear love. I love that freaky woman. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0