I would die happy in those shoes...

Ååååhhhhhhhhh vad jag fullkomligt avgudar dessa skor. De är fantastiska! Om jag fick tre önskningar av en ande, skulle det här absolut vara en av dom, ett par Balmain-skor! Jag skulle bära dom varje dag tills min döds-dag. Då skulle jag dö lycklig i dom. Med dom här på fötterna skulle inget ont kunna hända mig, jag skulle äga världen! Förövrigt älskade jag överhuvudtaget hela Balmains vårkollektion!! Den var fantastisk! Och skorna var med nästan hela tiden ;) ! Äkta kärlek såhär när alla hjärtans dag! Här får ni en liten bildserie, eller något, fran Balmain!. ♥ 













Vi ses :) . 



Kommentarer
Postat av: Helle

I agree... they are really f-ing pretty! Vill ha!!

2009-02-12 @ 10:43:17
URL: http://ohdarlings.blogg.se/
Postat av: Sonka.

Ja dom är verkligen något extra!

Vi får helt enkelt hoppas på ett mirakel !

:D

2009-02-12 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0