I'm on a train

Hej! Blir bara ett inlägg idag, hemskt  ledsen för det! Dagen har gått 150 km/h och jag har knappt haft tid att andas. Just nu sitter jag på tåget påväg upp till Stockholm där jag ska hälsa på mina trevliga släktingar och passa på att vårshoppa lite! Hoppas bara jag kan dra med mamma på en riktig second-hand runda! Tacka gud för internet på tågen! Och för mammas minimala lilla dator också, för den delen. Idag var det alla hjärtnsdag firande i skolan, med rosor och hela konkarången. Glad jag slipper själva dagen, alla hjärtans dag är inget jag hänger högt upp i julgranen precis. Jag säger sm så många andra, man ska kunna visa sin kärlek alla dagar om året, och då behöver man inte en speciell dag att uttryckka son kärlek på. Sen sger jag inte att det är en onödig dag, då lite extra uppskattning aldrig sitter fel. Och om mn har pojkvän är det ju alltid trevligt att hitta på något extra. Kärlek kan man ju aldrig få nog av.

Tycker ni förresen att det var rätt modell som vann Top-model ? Jag tycker McKey var solklar vinnare, fast jag gillade Analeigh bäst. McKey var mycket proffsigare än de andra och tog åt sig bäst av kritiken. Hon blir helt fantastisk på bild och kan verkligen göra alla typer av jobb. Men jag undrar ändå vad som händer efter programmet?  Visst knns det som att dom bara försvinner? McKey kommer ju från och med nu att alltid förknippas med Top-Model och kanske blir det något negativt? Ja, jag vet inte, men det känns så.
Så, jag har med mig datorn och kameran så jag ska försöka hinna med så mycket bloggande som möljigt. Annars kompenserar jag det när jag kommer hem ! Jag lovar!
Ha det underbart och njut av ledigheten, det ska jag göra! ♥


Miranda Kerr och Orland Bloom har tyvärr gjort slut. Mycket synd tycker jag, då de var världens vackraste par! Men aja, fin liten kärleks-krank  bild är det iaf. From me to you!




Kommentarer
Postat av: elinshotspot

me misses you!

2009-02-13 @ 16:14:43
URL: http://elinshotspot.blogg.se/
Postat av: sonka.

me miss you more :( <3

2009-02-13 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0