Jobbintervju med min Christer

Nu ska jag berätta om en människa, nämligen Christer. Jag var på jobbintervju hos honom idag på ICA. Han berättade snabbt om sitt invecklade system, tider, lön med mera. Varje fråga jag ställde besvarade han med ett långt utlåtande om att det ska jag inte oroa mig för. Han pratade om sin cykel och att han skulle cykla Vättern Runt. Jag berättade om min egen cykel. Han sa Det löser sig och Inga problem i varannan mening. Christer frågade mig om jag hade pojkvän (?) sen började han prata om massa tunga lyft i arbetet osv, och återkom inte till pojkvänsämnet. Vad ville han? Jag funderar fortfarande...
Han frågade överhuvudtaget ingenting om jobberfarenhet eller hur jag skulle beskriva mig själv. Och han vill att jag ska jobba HELA sommaren. Jag bangar. 
Förövrigt gillar jag Christer. Det var nästan säkert att jag fick sommarjobb. Nice, nice. Jag ska söka lite annat också men man har ju i alla fall något fixat inför sommaren.  Christer...♥


Att jobba på ICA är väl inte så dumt ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0