Kom igen nu Elin!

Hej. Allt bra? Jag är brutalt omotiverad till att plugga idag. Men jag har en hel del att göra denna vecka fram till lovet. Ska börja med Samhällskunskaps-redovisningen om Piratkopiering nu (skulle egentligen vara klar igår) , sen är det redovisning i Historia på torsdag, matteprov och franska till onsdag.... jag vill inte leva längre. Har i alla fall satt på lite Mozart på låg volym och dukat fram kardemummabullar. Låter fruktansvärt konstigt jag vet, men det hjälper mig att bli på plugghumör och att fokusera. Så kom igen nu Elin! Nu ska här banne mig studeras! ♥




Kommentarer
Postat av: Emeli

HAHA mozart nerd!!

Jaa kom igen, plugga sönder hahah

pozzz elon <3<3

2009-02-09 @ 17:14:22
URL: http://emeligonzales.blogg.se/
Postat av: Sonka

Haha tack emely för peppandet! ;) mozart är bäst att plugga till :D man blir helt lugn...

PUSS BABY! :D <3

2009-02-09 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0