Nykomlingar

Här är allt jag köpte i Stockholm(från vänster):

Rosa Byxdress - Beyond Retro
Adidas tröja - Adidas Originals 
Smycken - Antik Gammalt och Nytt
Blå byxdress - Beyond Retro
Strumpor - Åhléns
Tjock mönstrad tröja - Beyond Retro
Solglasögon, mössa, BH och svart Kjol - Urban Outfitters
Tunn beige t-shirt - Acne
Skjorta + oversize Jeans - Monki

Jag älskar verkligen byxdressar. Så skönt och snyggt! Jag ska klippa av benen på den ena så det blir som shorts och sen ska jag sy in den rosa för den är för stor. Men så är det ju med Second-hand. Behövde verkligen en ny svart kjol också, jag överdoserar kjolar... Min förra drog till sig damm så den såg alltid sjaskig ut och så fastnade den i strumbyxorna när man gick. Ja, livet är inte rättvist. 

Jag har iaf fått iväg mina Jobbansökningar. Ska försöka få jobb i Skillinge så kan jag bo i sommarstugan hela lovet, så härligt. Annars kan jag ju alltid stanna i lund. I ♥ Lund. Nu ska jag ner till stan och fixa ID och köpa shampoo och mat. Jag orkar inte laga något haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0