Play with me


Hej hej, gårdagen var jättemysig. Grattis Katten på födelsedagen! Du är en mycket fin människa. Idag har jag inte tid till någonting, allt går undan med en jäkla fart. Jag vill bara krypa ner undertäcket med ett päron och kolla på Gossip Girl. Nästa vecka börjar Desperate Housewives. Underbart! 
Kvällen blev jättetrevlig, som sagt. Vi var 10 tjejer som skrattade, pratade och spelade gitarr, stämningen var underbar. Katten, vår värdinna, fick väldigt fina presenter, men såklart glömmer jag (obs: klantskalle) Kattens present hemma och känner mig illa till mods. Jag måste börja spela gitarr igen, så roligt det är! Fast jag måste bli grym på det först innan jag ens rör en ute i allmänheten. Puss på det och på fina HH som dansar underbart vackert ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0