PS...


PS. Om jag någongång skulle bli helcrazy (inte helt omöjligt) och tatuera mig skulle jag printa in samma illutration som tjejen på bilden ovan på min hud. Så jävla fin! Stilren, symbolisk och lagom. Vi lever ju ändå i Landet Lagom. Jättefint helt enkelt. Fick tanken av JohA, som ska tatuera sig på höften ner mot ljumsken. Sitt adoptivnamn, det hon hette innan hon kom till sverige, i en fil snirklig stil. Blir nog fint! Om man överhuvudtaget ska tatuera sig, ska det betyda något för en. Tatueringen ska symbolisera något, och vara något man kan stå ut med hela livet. Till och med när man är 85 år och sitter på ålderdomshemmet, lyssnar på gamla klassiker ( Kayne West?) och prata strunt om allt skit man gjort och skryta om det såklart. Jaja, bara ett PS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0