Seg


Hej Snyggingar. Hoppas dagen har varit fullständigt underbar. Min har mest varit lång. Oängdligt lång. Slutade klockan 16.00 och gick sedan och fikade med två gamla kompisar från 9an. Var jättelängesen jag träffade JohA så det var jättekul i all sin enkelhet. Var tvungen att sticka hem 18.00 för att plugga my ass off. Det har jag nu gjort och nu är jag rumplös. Jga är så trött att jag knappt kan stå upp. Åkte skridskor imorgon också, vilket är skitkul men jobbigt. Här ovanför ser ni hur jag färgade håret, även om det ser precis likadant ut som innan. Glöm nu inte att äta, sova och tänka positivt - det förlänger livet (och gör att du överhuvudtaget överlever). KRAM ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0