Stockholms Modevecka

Tänkte bara summera modeveckan på Berns lite i alla enkelhet, några favoriter och så vidare :) Och nej, jag var inte där men AaaHHhhHH vad jag ville ! 









Tre Cheap Monday favoriter inför höst/vinter 09. Spana in kavajerna!





Här har vi lite Dagmar. Tycker mycket om den rosa sammetskjolen på sista bilden.







Whyred - h/v 09. (I'm a skirt-freak!)








Minimarket. Delar min förstaplats med Rodebjer för bästa visning.  




The local firm.


Islaet.


RIkard Lindqvist.


Tiger of Sweden.


Rodebjer.  ♥



För att dra en liten slutsats, så tycker jag att det var överdrivet mycket svart. Tråkigt, tråkigt. Förövrigt roliga kjolar, snygga kavajer, färgklickar och huvudbonader (?). Kanske håller även denim-trenden i sig och vi går alla med nya "think outside the box" jeansplagg till hösten? Vem vet...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0