The big Nanny-day!



Ojoj, vad jag är slutkörd! Varit nanny hela dagen till kusinen. Världens gulligaste men det är ju full fart hela tiden. Var jättekul iaf. Hela kvällen har gått åt att leka på leklandet på Sickla. Jag hade nog roligare än Harald, jag är så barnslig av mig. Sen kollade vi på Bilar (jag ville se den, inte Harald). 
Har precis lagt upp min shoppingrunda inför morgondagen, måste vara så effektiv jag kan när jag bara har en riktig dag på mig. (Freak, host). Nu sitter vi och äter ost och vin, eller de andra gör det, jag gillar inte ost och mamma är sträng med alkoholen ;). Gör inte mig så mycket. 
Idag ville jag se ut som på bilden ovan. Istället blev det praktiskt: t-shirt och jeans. Absolut inte fel, bara man trivs!
Kom att tänka på en sak igår kväll på tunnelbanan till Hammarbyhöjden. På stadsbussarna i Lund tittar folk en i örat (AS har rätt!) och på tunnelbanorna i Stockholm föreställer dom sig en naken istället. Usch. Eller är jag bara paranoid?
Och varför varför varför sitter man mitt emot andra raden på X2000? På ena sidan är ju sätena riktade på ena hållet, och på andra sidan gången sitter dom på andra hållet. Vad är meningen med det? Det är ju jättekul att sitta och småglo lite i smyg på människorna på andra sidan gången, men ögonkontakt sker ofta. Alldeles för ofta.
Aja, bara en tanke. Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0