VÅGA VÄGRA VÅRD





Kom att tänka på den intressanta idrottslektionen vi hade idag. 
Tack för samtalen CH och AS. 


Jag: kickkiiiii 
AS: Är du schizofren? 
Jag: Jag nekar vård...
AS: VÅGA VÄGRA VÅRD!
Jag: Helt klart... HAHAHAHAHAHAHAHA


AS och Jag nekar inte mycket.... men vård. Ja. 
Vi diskuterade också när man egentligen hookar. Är det när mun möter mun, oavsett situation. 
Eller handlar det om hur seriös man är, eller hur många gånger man har fått till det förut?
Eller räknas inte hångel alls, är ett hook intimare saker?
För mig innebär ett hook att du seriöst kysser/hånglar med en person. Detta kan sedan vidareutvecklas men är absolut inte nödvändigt. Att du skojhånglar med en kompis räknas inte som ett hook. 

( Ta detta med en nypa salt )

God afton! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0