Victorias Secret...

En blixtsnabb shoppingtur med EK (ja, jag tror hon ska kollapsa varje gång hon blinkar) fick mig att tänka på att jag MÅSTE köpa en ny bikini. Jag har lovat mig själv att i år ska jag inte steka mig, jag säger nej till oansvarigt solande! 
Jag tycker helt enkelt inte att det är värt det, nejtack till hudcancer, förtidsåldrande och pigmentförändringar. Vem bryr sig om jag är blek, det kan vara riktigt snyggt! Jag sparar hellre på solandet än förstör min kropp. 
I alla fal.. en bikini måste jag ha. Jag älskar att bada! Jag måste ha varit en havsköldpadda eller något annat graciöst undervattensdjur i mitt förra liv. Funderar på den här bikinin från Victorias Secret. Du kan köpa den online på www.victoriassecret.com. Den är riktigt riktigt snygg... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0