Will you be my valentine?


Alla hjärtans dag är egentligen väldigt bra placerad på årets 365 dagar. I minusgraderna vill man ju bara hålla värmen oh våren är påväg vilket sätter fart på känslorna. Ändå är jag inte alls sugen på någonting som har med kärlek att göra. Gärna lite närhet däremot, men ingen känns mysig (och attraktiv)  nog att krama just nu heller, Vad är det för fel på mig? Hjälp mig, doktor kärlek! Men man kan ju ändå fantisera lite... Om jag hade pojkvän skulle vi vara hemma och kolla på en mysig film just nu som vi båda tycker om och äta Ben&Jerry-glass och kyssas och ha det mysigt. Åh, jag blir nästan lite sugen. 

Min ultimata pojkvän:
  • Snygg som ingen annan
  • Snäll och omtänksam
  • Lång och muskulös, men inte för mycket
  • Snygg enkel klädstil
  • Tycker om mig som jag är
  • Ger inga dubbla budskap
  • Är ärlig
  • Social och trevlig mot alla
  • Lätt att prata med 
  • Busig
  • Mörkthår och djupa ögon
  • Intelligent 
  • Knäpp
( och ja, jag är kräsen... och ja, jag vet att jag ställer orimliga krav, men å andra sidan är inte detta några krav heller, bara fantasier) 
Hoppas alla gulliga och unika par har haft en härlig dag. Jag har haft det, med mamma men ändå. 
Såg massor med par på stan idag, som nafsade varandra i öronsnibbarna och slicka på varandras fingrar... 
Gulligt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0