You've got Yale.

Hej från hemmakvällen! Usch vad jag kan hata att sitta hemma och dega på en utekväll. Men det finns tröst kära vänner! Jag har svarat på mail och sorterat den alltid lika svällande kläghögen i mitt rum. Den är under kontroll, jag lovar!  Jag ger er lite tips på hur du hanterar degkvällen. Den kan bli riktigt bra. 



Hur du räddar din hemmakväll (från att kännas dötrist och onödig):
  • Kräng inte godis - du blir uppsväld och känner dig misslyckad (jag gör iaf)
  • Tänd ljus och myyyyyys i bekväma kläder och under mjuka filtar!
  • Sitt inte framför tv:n hela kvällen. Gör en kopp te, rör dig lite, ring en kompis. 
  • Ta tillfället i akt och gör något du tänkt göra länge men inte gjort. Tex rensa skrivbordlådan, sopsortera eller leta och para ihop spårlöst försvunna strumpor. 
  • Kolla på Gossip Girl och styrketräna (personlig favorit)
  • Ta en lång dusch och gå och lägg dig tidigt. (Sömn är det bästa skönhetsknepet!)

Peace and understanding, guys ♥




Kommentarer
Postat av: Emeli

Gossip Girl :D <3

2009-02-22 @ 11:11:42
URL: http://emeligonzales.blogg.se/
Postat av: Sonka.

Mais oui :D J'adore! <3

2009-02-22 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0