Pocahontas


Idag är jag sjuk. Och då menar jag inte lite småförkyld och en stor dos överdrift utan jag kan knappt stå på benen, andas eller ens öppna ögonen. Jag mår helt enkelt som en äppelskrutt som legat bredvid stadsparksbänken i en vecka. Och ni vill inte veta vem jag misstänker har ätit äpplet. Min näsa kliar jämnt och ständigt och torrhostan dödar mig långsamt. Dock ingen feber vilket ju är för bra för att förklara. Idag hade vi jättemycket i skolan, det var två redovisningar i Historia och Franska och ett läxförhör i Svenska jag inte hade hört talas om förrän igår. Aj Aj Aj. Men med min röst kan jag ändå inte redovisa ensam. På samhällen igår fick jag viska vad jag skulle säga till EK så fick hon säga vad jag sa. 
Ska jag berätta för er om Oscarshem ? 
Jag gör det sen. Jag bara väntar på att han ska komma hem här och ta hand om mig i en sexig sjuksköterskeoutfit. 
Nu ska jag kolla Pocahontas. 





 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0