Siesta!



Siesta är en såpass stort att jag inte ens vet var jag ska börja. Jag tar det i punktform.
På Siesta har jag:

  • Stått i kö med typ 30 kg packning i tre timmar
  • Ätit mat för 20 kr på fem dagar
  • Gråtit rödvin
  • Hookat tre personer och blivit lite tvånglad
  • Fått höra att AS har övervägt att pulla mig i sömnen
  • Ljugit om att jag var fransk (och 18).
  • Funnit min soulmate
  • Kissat på en bajamaja 
  • Badat i en fontän
  • Tappat min kamera och min röst
  • Dansat och svettats på Mando Diao, Promoe och Timbuktu
  • Varit på polisförhör
  • Chillat i Camp McDonalds
  • Lärt känna fina människor
  • Kramat en vakt och klappat en häst
  • Haft en personlighetsklyvning

Mando Diao

Camp McDonalds

Promoe.



 

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Camp MacDonalds är favoriten !

2009-06-14 @ 14:57:10
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0