Sommarsmink


På sommaren finns det ju inget bättre och härligare än att gå utan smink. Men ibland måste man ju. På sommaren har jag fyra storfavoriter i sminkväskan. 



2.
Finns ju inget bättre egentligen. Hjälper mot allt, torra läppar, solexem med mycket mera.


2.
Bästa Mascaran jag någonsin haft. Vilken Volym! Passar mina fransar perfekt och ger ändå ett naturligt resultat. Sitter hela dagen utan att kladda extra heta dagar.


3.
För mig, och er, med fet hy är den här fantastisk. Huden blir inte onödigt fet och foundationen är lätt och låter huden andas. Man känner sig osminkad men får ett jämt resultat. 

4.
Eight hour cream. All Round krämen som passar alla. Hjälper mot allt! Finns det en mirakelkräm så är det den, sanna mina ord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0