Stockholm - Uppsala - Stockholm




Hej från Stockholm! I fredags åkte jag, mamma, pappa, moster Majs och Emma iväg på roadtrip uppåt landet för att fira en student i Stockholm, en läkarexamen i Uppsala och sedan hälsa på släktingarna i Stockholm. Ett jävla farande på en helg alltså! Jag vill inte ens nämna att jag är sjukt sjuk, nobbad och otroligt röksugen. Jag känner mig äcklig och vill gråta hela tiden. Jag tror jag är i klimakteriet och jag drömmer konstiga drömmar om brödrar som försvinner och igen immade bilrutor på Autobahn. Vad vill världen mig? Plus (bonus bonus) att mina kära familjemedlemmar är så bakterierädda att de har munskydd på sig i bilen och tvättar händerna varannan minut, visst känner man sig älskad och välkommen in i familjevärmen? Mamma kontrollerar alkoholhalten på allt jag dricker och om jag smusslar med ett glas rödvin ger hon bort det till värdinnans mamma när jag tittar bort. Great, jag som skulle behöva en drink. 
Just nu sitter jag i soffan hemma hos familjen Skillius, morbror och kusin och frugan. Underbara människor. Jag biter mest fenetriskt på naglarna och undrar varför mina vänner har sagt upp kontakten. 
Men snygg är jag i alla fall. Komplimangerna haglar över mig och får mig att hålla huvudet över ytan. 
SPRID KÄRLEKEN, kära vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0