TREVLIG MIDSOMMAR






Trevlig Midsommar till alla!

Igår blev det lite middag hemma hos mig. Vi var bara några stycken men det var trevligt. Fick bjuda tillbaka lite folk som jag varit mycket hos. Sedan åkte vi till Södra Sandby för att dom behövde folk där. Först var det inte okej att vi kom men när killen som hade festen fatta att det blev middag hemma hos mig (och att det säkert var rätt så tråkigt där ) så ville dom att vi skulle komma. Jag kände hellre för att åka dit än att bjuda hem massa folk till mig, inte så sugen på att städa ju. Men när vi kom dit så spelade åtta bondfulla killar dansbandslåtar och hoppade runt i ring och skrek ut låttexterna. Men det blev bättre sen när det kom dit lite människor och kvällen blev riktigt bra. Jag somnade till gryningen efter att ha diskat och städat i en timme. Underbart!
Min mobil är out of order så det är impossible att nå mig.
cyah ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0