var är sommarlovskänslan?



Det är kanske smällar man får ta när man slutar skolan på fredagen och börjar jobba på måndagen men jag har absolut ingen sommarkänsla eller lovkänsla över huvudtaget. Problem. Det var rätt kul på jobbet idag. Ebba18 satt också i kassan idag, trevlig som 17. Hoppas vi får jobba samma tider, skulle göra det hela lite roligare. Undrar var snygg, surfarkille med feminina händer19 tog vägen? Han var ju på mötet men han har inte varit där nu när jag har jobbat. Skumbanan. Egentligen vet man inte riktigt vad man ska göra när man inte jobbar. Igår sprang jag en runda på kvällen och badade naken efteråt. Härligt, men det var också det hela. Idag jobbade jag från 13.00-16.00. Tiden gick lite för snabbt och det har inte blivit mycket till dag då jag vaknade halv 12. Så kan det gå när man sitter i kassan på Ica och cyklar på en cykel med alldeles för hög sadel. 

Nu funderar jag på att ringa AS eller spela lite gitarr. Vi får se var kvällen tar vägen. Kusin är här nu i alla fall. 
Ha det bra kära ungdomar!


Sluta skolan-present från Moster Majs. Fin är hon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0