Hello Ledighet!

Wonderful med d-dag. Ledig heeeeeeeeeela dagen. Jag var med vackra EK hela dagen och det var lovely like always ! 
VI kollade på King Kong eftersom vi ska göra en redovisning om den i morgon och jag måste säga att även om jag inte är speciellt förtjust i Hollywood-rullar så blev jag faktiskt väldigt positivt överraskad. Otroligt välgjord och jätte bra skådespelarinsatser. Underbar! Och förutom alla skräckinjagande (och ibland t o m äckliga) actionscener är det ju inte mer än ett fasansfullt stort plus i kanten att både Adrien Brody och Jack Black är så otroligt snygga. Speciellt Adrien. GOD DAMN! Och vem vill inte ha Naomi Watts hår?
Spana in den ärligt talat


Kommentarer
Postat av: elinshotspot

MEJAAUUUWWW på allt som har med den filmen att

göra alltså! GOT DAMMIT<3

2009-03-04 @ 22:38:48
URL: http://elinshotspot.blogg.se/
Postat av: SonkA.

hahaha fiiiiiniiiiiis :D <3

2009-03-05 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0