Något av det finaste jag läst



"Om det händer något intressant så tänker jag jag bara på att jag ska berätta det för dig så exakt som möjligt senare. Idag på väg till skolan såg jag en daggmask som hade torkat på asfalten och klibbat fast. Hade jag berättat det för någon i skolan hade de bara skrattat. Men när jag tänkte på daggmasken så visste jag helt säkert att du skulle förstå. Det var bara jobbigt att vänta hela dagen."
"Vad tänkte du?"
"Att den såg ledsen ut."

- Ur boken Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Kommentarer
Postat av: knark

nääää så fiiint!!! :D var finns den boken?

2009-03-30 @ 20:35:08
URL: http://emeligonzales.blogg.se/
Postat av: Sonka.

du kan låna den av mig snygging :) Den är som jag... vacker och konstig hahahaha <3

2009-03-31 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0