Något jag inte vill veta...

Ärligt talat, när det kommer till kritan skulle jag aldrig i hela mitt liv vilja veta vad människor tänker om mig. Tänk dig att en kille gillar dig. Vill du då veta vad han brukar tänka / fantisera om dig? Nej, gud nej! Jag skulle bli vettskrämd! Eller ja, om jag utgår från mig själv skulle jag aldrig vilja berätta vad jag tänker om vissa personer, speciellt inte personer som jag är intresserad av. DOM skulle bli rädda! 
Idag tänkte jag tex på att en kille och jag skulle finna varandra genom en random hemmakväll då vi börjar skratta så mycket att vi inte kan stå upp åt anorexia. 



Kommentarer
Postat av: elinshotspot

HAHAHAHA LOVE IT, JUST LOVE IT!

2009-03-31 @ 21:40:29
URL: http://elinshotspot.blogg.se/
Postat av: Sonkaaa

bilden är verkligen något extra hahaha ;) <3

2009-04-01 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0