Nedräkning: Åre!



Hej. Hoppas alla har haft en underbart fin dag. Blir tyvärr inte inte mycket bloggande idag. Jag är så sanslöst trött. På lördag bär det av till Åre i alla fall. Hoppas hoppas hoppas det finns internet !!! Jag är bara borta en liten långhelg, till på torsdag. Jag har åkt skidor i hela mitt liv så det är nästan omöjligt att avstå från att åka ett år, vi har ju egen stuga i björnen och allt! Det är absolut supermysigt! Det blir mamma, jag och några trevliga släktingar. Bland annat Harald! När vi kommer upp efter en lång tågresa ska vi på brunch Åre Granen. Sen blir det att installera sig i stugan, hyra skidor med mera och sedan UP AND AWAY! Hahaha, ska bli trevligt med ledighet, men det blir tyvärr mycket pluggande också. Dubbelt franskprov på fredag. Tyck synd om mig! blink blink ;)
Jag hoppas verkligen det händer något roligt på Fredag, hoppas ni ska göra något riktigt roligt eller härligt !
♥ 

Kommentarer
Postat av: vera (sp1c)

ååh, en sån tröja vill jag ha! jättefin blogg förresten:)

2009-03-07 @ 20:42:35
Postat av: Sonka.

Tack så jättemycket Vera! :D

Tröjan är underbar!

2009-03-13 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0