Ring me

ÄNTLIGEN! Jäklar vad trögt det är att ladda upp bilder. Idag har jag varit på spinning, och jag tror aldrig jag har svettats så mycket i hela mitt liv. Tydligen var luftkonditioneringen i sönder. Trevligt, haha. Tänkte bara via mina nya ringar. Eller egentligen är det lite Lundensisk Byteshandel med EK (hon fick mina örhängen) och jag fyndade en enorm knallröd ring och en lite enklare hardcore. Älskar dom! Tack för bra affärer, EK, örhängena passar dig tusen gånger bättre än mig! 
Ikväll har vi haft en liten get-together  här hemma över en fisksoppa. Det blev jag, mamma, pappa, min bror och hans flickvän, kusin ES och hennes mamma och min moster Eva. Även vackraste Toddy var här. Soppan var god och sedan tjocka vi i oss glass och pratade bland annat förslitningsskador, rattfylleri och gamla krista tanter. Mysigt! 
Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0