Tipp tapp

EK ligger fortfarande och sover. Hon är en fin människa. Igår hade vi det jättemysigt och jag kände mig på topp igen! EK hade bakat jättefina cupcakes bara för att muntra upp mig! Hur bra får man vara egentligen?
Jag orkar inte sova längre. Så jag tänker ut massa saker jag kan göra utan att väsnas.

Saker du kan göra när du inte vill väsnas
  • Klappa marsvin
  • Måla och fixa naglarna
  • Äta skumbananer
  • Göra pärlarmband och Panduro-pyssla
  • Skicka hemliga sms till sin älskare 
  • Stretcha
  • Vattna blommor
  • Sticka en Stella McCartney polartröja á la 2008.
  • Läsa Vogue FR
  • Klämma finnar
  • Leka med stumma barbies (personlig favorit)








Kommentarer
Postat av: elinshotspot

HAHAHAHAH DU ÄR MIIIIN BAJSUNGE<3<3<3

2009-03-07 @ 15:56:48
URL: http://elinshotspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0