15.36



Uppladdning inför Siesta hela dagen. Det var inget tal om annat. Sticker ju i morgon kväll. EK och jag har gjort upp packlistor, inhandlingslistor och diskuterat fram och tillbaka huruvida var liggplatsen ska lokaliseras, vem vi ska sova bredvid och i vilken ände av campingen. Det är verkligen jättemånga som ska dit, både från Katte och min gamla skola. Lovely! Det kommer bli ball, utan tvekan. Underbart att EKs fina pappa ska köra oss upp också, det är ju bara för fantastiskt. 

Vad man behöver för att överleva en festival:

  • Fina människor i sitt umgänge. 
  • Toapapper
  • Sminkborttagningsmedel och smink
  • Kinapuffar och Knäckebröd
  • Foppatofflor
  • Pannlampa
  • Tält
  • Tidsmaskin
  • Sax, häftapparat och pepparspray
  • Kondomer

Ciao!







Kommentarer
Postat av: ätbajs

MÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag vill oxå dit :( hatar pengar :'( sörjer

2009-05-26 @ 23:16:16
URL: http://emeligonzales.blogg.se/
Postat av: Sonka.

Kom dit! :( jag vill att du ska med!

<33

2009-05-27 @ 09:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0