Alla var där

Gårdagskvällen var underbar. Idag är jag blåslagen och bakis och trivs allmänt bra med livet. 
Jag var först på förfest och Emma med Hanna och lite annat trevligt folk. Sedan stack vi vidare, till fots, till festen. Jag trodde verkligen att jag inte skulle känna någon där men det visade sig att alla mina favoriter var där. Pawn, Silver, Victor, Zonny, Sebastian, Malin, Hanna, Kallefallekalle, Chriss, Hunden, Malin från Höör och många många fler. Jag älskar dom alla. Dom är som mina brödrar och systrar. En lycklig familj. Kvällen var underbar och vinet flödade. Ibland älskar jag bara att vara helt borta. Malin J och jag dansade som galningar och sprang runt och busade med alla. Jag lyckades hooka två av mina bästa vänner och slå min armbåge gul och blå. Jag vill tacka Peter 21 och Evelina för trevligt sällskap och att ni skyddade mig mot att bli smittad av svininfluensan. Tack. Jag älskar er alla. Det kändes som att födas om på nytt. Bilder kommer.  En hel hög!


Ja, här är då jag och min homeboy. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0